نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدید ترین خبرها از نقل و انتقالات یوونتوس...

جدید ترین خبرها از نقل و انتقالات یوونتوس...

در حالی که مدیران باشگاه یوونتوس بارها در مصاحبه های خود مدعی شده اند هیچ تصمیمی برای فعالیت در بازار زمستانی ندارند، اما خبرهایی از رسانه های ایتالیایی به گوش می رسد که یووه ممکن است یکی دو بازیکن را خریداری کند. در ادامه آخرین اخبار تیم یوونتوس را خواهیم داشت.

 

پیاتک:

 

یوونتوسی ها مهاجم جوان جنوا را زیر نظر گرفته اند ولی ناپولی یک قدم فراتر از یووه قرار دارد و پیشنهاد 25 میلیون یورویی خود را برای پیاتک ارائه کرده که این پیشنهاد به سرعت توسط سران جنوا رد شده و آنها خواهان 50 میلیون یورو شده اند. اکنون باید منتظر واکنش سران یووه به این رقم باشیم.

 

گودین:

 

درحالی که یوونتوسی ها یک مرتبه در تابستان برای خرید گودین تلاش کردند، اما اکنون به نظر می رسد با توجه به عدم قرارداد این بازیکن با تیم اسپانیایی، یووه او را برای یک خرید ازاد زیر نظر دارد.

 

رمزی:

 

ّبازیکن باشگاه آرسنال که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد، در لیست مدیران یووه قرار گرفته و آنها در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند. گفته می شود یوونتوس دستمزد این بازیکن را برای حضور در یووه جویا شده است.

 

مانژوکیچ:

 

سران یوونتوس در اندیشه ی توافق نهایی با ماریو مانژوکیچ هستند تا قرارداد این بازیکن کروات را تمدید نمایند و او در یووه از فوتبال خداحافظی کند.

 

روگانی:

 

در حالی که یوونتوسی ها بار ها اعلام کرده اند هیچ تمایلی به فروش روگانی ندارد، ولی اکنون خبر می رسد که چلسی با سرمربیگری ساری تصمیم دارد یک بار دیگر به سراغ روگانی بیاید و با پیشنهاید جذاب تر، او را از یووه خریداری کند.

 

ساندرو:

 

یوونتوسی ها فاصله ی زیادی با تمدید قرارداد الکس ساندرو بازیکن برزیلی خود ندارد ولی بخش فوتبالی ورزش فرانسه مدعی شد پاریس سنت ژرمن تصمیم دارد یک بار دیگر شانس خود را برای خرید این بازیکن امتحان کند.

 

خامس:

 

در روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با علاقه مندی باشگاه یوونتوس به خرید خامس رودریگز ستاره ی کلمبیایی شنیده می شود و امروز رسانه ها مدعی شدند که، کریستیانو رونالدو، خواهان این بازیکن در یوونتوس شده و حتی این موضوع را به اطلاع مدیران نیز رسانده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: